24/1/08

1 any!!!! ... + Job & co. :D

Avui és l’aniversari del bloc! 1 any! ;)
I jo, acabant tesi!!!! O sigui que no xerro més, i us passo simplement un article del Màrius Serra sobre un sistema de generació de haikus! Divertiu-vos! :)

Aujourd’hui c l’anniversaire du blog! 1 an! ;)
Et moi, en train de finir la thèse!!!! Alors je ne blablate plus, et je vous passe simplement un article de Màrius Serra sur un système de génération de haikus! Amusez-vous! :)

Today is the blog’s anniversary! 1 year! ;)
And me, finishing thesis!!!! So not chatting anymore; I only show you an article by Màrius Serra about a system of haiku generation! Have fun! :)

今日はブログの誕生日だよ!一切!;)

私は論文を終わっているよ!!!!だから、おしゃべりをしないで、マリュスセルラが書いたはいくを作るシステムについてアルチクルを教える!楽しんでください!:)

8 comentaris:

ximon ha dit...

hé bêêê.... hi a una foto d'en Job, el millor espia del món, i el meu fill espiritual -encara que no el toco per un milló- doncs hé de deixar un missatge ;)
Vull dir "per molt any" per a aquest primer any, però no sé si es diu molt aixi (??).
Bè, m'en vaig, tu saps perqué ;----)
Petons, et continue comme ça!!

Eloi ha dit...

Per mooooolts anys!!!


Podem adoptar al Job? :p Podem portar-lo a can Piquer?


Petons!!!

Gerard ha dit...

Felicitats! Creus que per al dinar del dilluns podriem portar unes safates com les de la segona foto? :P

Anna ha dit...

M’honora que una formiga tan important hagi escrit el seu primer text en català al meu bloc, i en cinc minuts i sense massa diccionari! ;) Encara que per a en Job, l’esforç val la pena! :D Petonufs!

Nen!!!! vols dir que la comunitat de veïns ens el deixarà entrar a casa?
L’haurem de passar d’amagat, encara que amb el seu entrenament d’espia, segur que es camufla perfecte…
Què tal un niu / mansió artificial sota el meu llit? ;)*

Merci!
Home, la veritat és que les plates aquestes fan patxoca, però no sé si triomfarem gaire… i no me vull arriscar que no me deixin tornar a entrar a l’IULA! ;)*

mercè ha dit...

Per molts anys per al blog més magdalenista, magdalenaire, magdalener o magdalenòfil, de tots els que es fan i es desfan.

Una directora de tesi que fa règim (doblement compungida)

elisabeth ha dit...

nina! felicitats al bloc a tu i a les ma(g)dalenes!
quan tinguem temps i xerrem amb calma t'he d'explicar una anècdota curiosa relacionada amb l'article dels haikus.
Que per cert, ja que parlem d'en Marius, ua ex-profe amiga que organitza un curs d'escriptura a la UB (escriure, és creure. em sembla que us vaig passar info) doncs em va dir l'altre dia que el novel·lista convidat seria en Marius.
Visca les coincidències!
Me'n vaig al super, emergència!

Amor ha dit...

Afegeixo un altre aniversari a la llista de gener, que va creixent i creixent! :)
PER MOLTS ANYS!!

ライア牧 ha dit...

ブログ一周年、おめでとう!
私も作ってみましたが・・・http://welcometobcn.blogspot.com/

でも、安奈ちゃん、どうしてゴキブリ???
私はヘビもカエルも大丈夫・・・でも、これは
ネズミと同じぐらい苦手な生き物なんです(^^;)

ああ、今夜は夢に見そうだわ~、オヤスミ!