3/9/07

La Tornada / La rentrée



Hola!

Com ha anat l’estiu?! No he dit res, tot i que la raó no és pas que fos de vacances!!!! Tesi, tesi, tesi!!! Ja tenia ganes de tornar a Barna i veure al meu Equip A :D

Com que no tinc massa res interessant per explicar-vos, us passo unes fotos fantàstiques de la Maï i en Tof, que ells sí que han anat a Japó aquest mes d’agost! En teniu una de amb els adolescents gòtics de Harajuku, una amb la Tokyo Tower i una imatge de nit de Shinjuku!

Us desitjo una tornada “al cole” no massa terrible! ;)


Salut!

Ça c bien passé l’été?! J’ai rien dit, mais c n’est pas parce que j’étais en vacances!!!! Thèse, thèse, thèse!!! J’avais hâte de retourner à Barcelone et de voir mon A-Team :D

Puisque je n’ai pas grande chose à raconter, je vous montre quelques photos superbes tirées par Maï et Tof: eux si, ils sont allés au Japon ce mois d’août! Il y en a une avec des ados gothiques à Harajuku, une de la Tokyo Tower et une image la nuit à Shinjuku!

Je vous souhaite une pas trop horrible rentrée « à l’école »! ;)