29/11/09

I ara tots verds... O_O

Ja ho sé, ja ho sé... una miqueta amb retard...
però potser és l'última entrada abans de tornar a terres catalanes, o sigui que no ens queixem :)

Aquí, la "folie" augmenta dia a dia: treballs i més treballs, i demà vaig a passar el dia a un col·loqui sobre museologia.

A part d'això, fa unes setmanetes tots érem taronges amb les carabasses o rojos amb les activitats sobre la República... ara, ben verds! Nadal ens envaeix... nooooooo!!!!!!!!!!!!! Sóc l'encarregada de les decoracions de nadal del magnífic pis de la rue de Liège (pobrets, no saben el que els espera...), i tinc tot de complots i "xanxullos" entre mans amb l'Èric :P


Altres cosetes interessants: l'acte sobre el treball de l'exili fet per alumnes de català d'aquí va ser una passada, aquesta setmana que ve cagarem el tió amb els meus alumnes de català, hi ha un concert d'harmòniques d'uns amics, un acte per recollir diners per a la comunitat de deficients psíquics on participa la classe de musicoteràpia de la Sarah, i ara me'n vaig a veure el partit del Barça contra el Madrid... (i es veu que tinc un pollastre a les fines herbes que m'espera a casa del Ian i de l'Èric per a sopar aquesta nit :P)

Fins JA!
Petonets :)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"I ara tots blaugrana", axí es, amiguita, una vegada més el clasic es blaugrana, visca el Barça! visca Catalunya!

Anna ha dit...

hinhinhin...
jo també vaig veure el partit ;)
però amb tota una colla de catalans en un pub del centre de Montréal, mentre dinàvem, perquè per a nosaltres era el migdia :P
molts petonets, floreta!!!!