7/11/09

Castanyada, treballs de màster i xocolata desfeta

Hola a tothom!

Aquest mes i mig que queda abans que torni a Catalunya per les festes, em sembla que tindreu sort i estareu tranquil·lets, perquè faig tantes coses que no tindré gaire temps d'enrotllar-me!

Aquests últims dies... treballs de màster "à gogo", la castanyada del casal català que va tenir molt d'èxit (quins moniatos i quins panellets més espectaculars!!!!!), la Sarah i en Julien ja són al nou pis, picnics a la cuina de la UdM abans d'anar a veure documentals sobre la memòria històrica amb l'Èric i el Ian, i propostes de lleure que inclouen sobretot xocolata desfeta espessa i bona com la catalana :)


De moment, tothom té fred menys jo :P La veritat és que encara no ha arribat, eh?! però l'hivern és bonic tot i que no hagi nevat encara! tinc unes muntanyes de fulles aquí al carrer que et venen unes ganes de llençar-t'hi com en una piscina... :P


Prou! Me poso a fer una mica de feina... i un pastís de xocolata que és el meu "laissez-passer" per a un sopar amb uns amics aquesta nit :)

PETONS!!!!

2 comentaris:

Tortellet ha dit...

M'agrada veure que t'has adaptat molt ràpid a la vida canadenca. També veig que estàs molt enfeinada. PREN·T'HO AMB CALMA, EH?!
Per aquí tot segueix més o menys com sempre. La Laia sembla que ha superat els seus problemes a la feina. Jo li he fet molt de costat. Em penso que això ens ha unit una mica més.
Petons.

Anna ha dit...

Tranquil, tranquil, que intento portar-me bé... Vistes amb perspectiva, les activitats no arriben ni de bon tros a ser tan estressants com la tesi i 'ambient barceloní! :)
Contenta que s'hagi arreglat el tema laboral de la Laia!!!!
Ens veiem d'aquí a poques setmanes en directe. Ja en tinc ganes!
Petons