31/10/09

simplement un gran :) ...

... perquè no sabria com dir-ho en paraules!


La capsa fotogràfica dels tresors!!!!
Va arribar ahir amb un "postman" i el seu petit camionet de Post Canada ;)


La vaig passejant amb mi, com si fos el primer dibuix de la criatura que penges a la nevera i l'ensenyes a tothom! :)


Això d'aquí és fantàstic, però només podria ser perfecte si vosaltres també hi fóssiu! Ui, si us misso jo també!!!!


Petonets, petonassos i abraçades eloístiques!

Nota 1: estava tan flipada mirant les fotos que fins la segona vegada que les vaig treure de la caixa no vaig veure els escrits de darrere :D
Nota 2: el fons granatós d'algunes de les fotos és el famós sofà-llit que us espera! (ja li he parlat de vosaltres, de fet :P)
Nota 3: per als experts, l'estructura platejada metàl·lica que envolta les fotos penjades a la paret... podria recordar a cert llit de la meva habitació de can Piquer ;)

2 comentaris:

Sònia ha dit...

ai nena, va ser un plaer maquinar, preparar-ho tot, coordinar esforços i sentir-te contenta i missada...

ets amor!

elisabeth ha dit...

ma(g)dalena meva!!
la propera vegada intentarem trobar unes càpsules joipoi que ens facin petits per venir nosaltres dins la caixa del postman!!!
una abraçada enorme recoberta d'una capa de xocolata amb fastucs!