17/10/09

Canadiens, Museu de Civilització i Centre de Conservació!

Hola! :)

Setmaneta carregada de presentacions de treballs, perquè els propers set dies són la “semaine de lectures” o “semaine de relâche” (això depèn de qui ho diu :P).

Això sí, dijous vaig anar amb uns amics a veure, en un pub (les entrades a l’estadi estan esgotades des de fa milions i milions d’anys!), el meu primer partit d’hoquei :)
Vaig captar el funcionament del joc, em vaig mossegar les ungles i vam perdre contra Colorado T_T sort que aquí es juga tres dies a la setmana, algun dia guanyarem, els Canadiens! :P

Ahir divendres, que sol ser el meu dia de neteja, organització, etc., res de res! Teníem excursió a Quebec per anar a veure les reserves del Museu de la Civilització i el Centre de Conservació del Quebec. Les visites, interessantíssimes!



I res, ara treballo una miqueta, i cap a l’aeroport a buscar els pares! Això vol dir que d’aquí a uns dies tindrem més rotllo i fotos com cal per ensenyar-vos, potser algunes amb les primeres neus a la ciutat!

Us he posat una foto perquè veieu com anem aquí de moment: nedant entre fulles vermelles! :D El joguet, el vaig trobar l’altre dia en una “vente de garage” davant de casa per dos dòlars ;)

Molts petonets a tothom!