2/10/09

Carbasses...

I sembla que s'acosta Halloween... :)
Aquesta setmana ja hem començat a presentar alguns treballets del màster, ha començat a fer una mica de fred, i les carbasses han sortit al carrer (foto a la sortida de la meva parada de metro)!


Per cert, aquí, la gent, quan troba que fa molta, però que molta fred, no diuen "froid" diuen "fred"... mmmm... els catalans ho envaïm tot, dirien alguns! :P

A part de classes, aquests últims dies he menjat el meu primer "Pâté chinois", que tot i dir-se "chinois" és típic quebequès. Fet a casa, amb la Sarah i en Julien. MOLT BO i contundent!!!!


He anat amb uns amics a veure l'exposició de fotografia "World Press Photo 09", que som al mes de la fotografia de Montréal i hi ha exposicions del tema per tot arreu, i ahir vaig menjar una muffin de llimona amb l'Èric a la UdM, que semblava una de les nostres anyorades "rechonchas" :)

A part d'això, excepte les botes, que espero anar-hi aquest dissabte, ja tinc tot el meu equipament ós polar... el dia que m'ho hagi de posar tot, ja em faré una foto per riure una estona, però de moment, amb les coses d'hivern catalanetes passo.

Petons a tothom!