9/9/09

Classes i un bon descans

Hola a tothom!

Em sap greu anar tant a tropicons amb els escrits, però encara em trobo en procés d'adaptació i adequació de pis, començament de classes, activitats administratives diverses i pesadíssimes de beques i altres, etc.

Avui ja puc dir que tinc totes les assignatures i professors d'aquest trimestre clissats :) estic contenta, perquè em sembla que aprendré moltes coses!!!! Finalment, divendres vaig llançar la paperassa de la primera de les beques... ara me toca preparar-ne unes quantes més, però tinc una miqueta més de temps, o això sembla! O_O


He conegut els estudiants de català de l'UdM també, amb l'Èric, que a més m'ha ajudat molt amb el tema logístic de beques. Aquest dijous sóc jo que m'hi enfronto sola, però la veritat és que semblen tots encantadors! A veure què tal! Ah, i per cert, aquest dijous fem una gran festa per la diada! Ja us explicaré!

Aquest dilluns dia 7, aquí era la festa del treball, o sigui que res de res, ni brot! El cap de setmana ha anat moooooolt bé, que diria l'Albertet ;) Dissabte, esmorzar de creps amb en Julien i la Sarah. Després, pícnic al parc amb ells i el seu amic Damien, amb plat volador, o sigui frisbee de 140g, inclòs. Després bicicleta fins al port vell (you'd be proud of me! :D), que hi havia un festival de música a l'aire lliure, fins al vespre. A la nit, tenia la inauguració de pis d'uns amics.



Diumenge, ara ve la bona... :) cap al llac Bowker, al xalet dels pares d'en Simon, els padrins de la Sarah. Són encantadors, la veritat :) Ha estat un cap de setmana de caiac, banys al llac, guitarra, foguera a la nit... Però que consti que també he fet deures: vam fer una caminata fins a un altre llac, per veure una casa de castors! :P una currada, tota una obra d'enginyeria!


Evidentment, continuo mandrosa fotogràficament, o sigui que fins que la mare d'en Simon, la Chantal, no m'enviï les fotos, només us en puc posar aquí del cap de setmana anterior, del famós caiac plujós que em va refredar :) (gentilesa de la Sarah, per cert :P).

Bisounets ;)

2 comentaris:

elisabeth ha dit...

bonica!!
encara que estigui en silenci, et llegeixo les actualitzacions quebequeses eh??
contenta contenta de llegir-te tant bé! i quina enveja les balenes i els castors i els paisatges i tot!!
jo com sempre, malabarismes i funambulismes i projectes i tot plegat!! i organitzant vacancetes per d'aquí a un parell de mesos per terres holandeses!
un petó al nas!!

Unknown ha dit...

eooo aquestes fotos estàs molt fotogènica, posa'n alguna de dintre de la canoa, rem en mano, que volem veure't en acció i remant!!