3/9/09

Primeres trobades catalanes

Hola de nou!

Us podria explicar unes quantes xorrades aquí i allà dels dies que portem de setmana: que he conegut finalment en directe l'Èric i molta de la gent del Casal català (encantadors i quina manduca més bona que van fer!) i els castellers que assagen al parc del costat de casa meva, que estic colgada de papers de temes de recerca, que ja he començat a penjar fotos i us tinc a tots dispersats pel pis... ;)


I que avui he tingut la primer classe, a la UdM, i ja he conegut tot de gent, i ens faran currar a base de bé però de moment és molt interessant!

A més a més, per aquí, de moment, molt de bo! Ja sé que no tanta calor com a Catalunya, blablabla... però s'hi està molt bé! Ja m'he recuperat bastant del meu refredat de pardilla del caiac "aquàtic" del cap de setmana, i ara ja torno a quedar prou digna i poc mocosa :)

Per alegrar una mica l'actualització d'informació aquesta, us poso tres fotos que m'ha enviat l'Agnès de la primera setmana (qüestió de no perdre públic amb tant de text i poques imatges :P): un pack balenes, les tres flors al Parc Nacional de La Maurice, i una foto del vostre sofà-llit, per als que us atreviu a fer-me una visita (mono, en Guifré el Pilós, a la foto, amb mi, eh?! jo bastant més espallofada, amb el tema jetlag...)

PETONS!

4 comentaris:

Tortellet ha dit...

Hola Anna!

Veig que ja has arribat i no pares de fer coses. Això està molt bé, arribar a un lloc i fer la ruta per conèixer i dexar-se conèixer alhora.
Per la foto que has posat del pis sembla molt maco i acollidor, espero de veritat que ho sigui (són dos anys no?).
D'Altra banda, veig que l'Anna i l'Agnès finalment van venir amb tú a passar els primers dies. Això està molt bé. Però ves en compte amb els refredats "caiaquesos", només falta ara que te'ns posis malalta abans de començar l'hivern canadenc de veritat.
Per aquí tot bé i la Dana també. Jo estic esperant amb il·lusió el divendres que tinc festa i concert de Coldplay. YUUUHHH!!!
"Bueno" wapa, doncs fes bondat per allí. Seguirem en contacte. Una abraçada empordanesa ben forta!

Unknown ha dit...

Anna m'acabo de posar al dia del teu blog! Nena no pares eh! Me n'alegro que els estudis vagin bé i que les excursions també! Aviat t'escriuré un mail amb les novetats d'aquests últims mesos i amb el resum de l'estiu! Et prenc la paraula amb això de que qui vulgui et pot venir a visitar ;)

petons

alba

Anna ha dit...

Ja saps que l'oferta de visita segueix en peu! ;)
Espero el correu amb tooootes les novetats, floreta!
****

Unknown ha dit...

Ai ai ara veig que m'has contestat pel bloc!! És que no m'arriben els correus amb les actualitzacions :(

ara t'estic un correu amb les novetats! :)