17/9/09

La casa del castor!

Hola a tothom!

Estic ben MIA, aquests dies! Bàsicament perquè (a) no dono l'abast amb tant de paper de beques, i (b) tampoc tinc fotos per ensenyar-vos, de moment, sobre el cap de setmana al xalet d'en Guy i la Chantal al llac Bowker, ni sobre el gran èxit espectacular de la trobada de l'11 de setembre a Montreal. Tot arribarà!


Mentre m'espero per enviar-vos rotllo documentat, com a mínim dues fotos: una de fa dos caps de setmana, la castoreta al costat de la casa del castor! :) una gran obra: el tronc ben tallat perquè caigui al riu, i un munt de branquillons i altres cosetes per fer l'habitacle... vaja, que a mi, em veieu asseguda al porxo de la mansió castorenca! L'altra foto és de fa uns quants dies, quan vam anar amb les meves companyes del màster a visitar un dels museus de la ciutat per a un treball... ja sé que fem ganyotes, però és perquè quedi clar que de solet, de moment, en tenim, i molt! ;)

Petons!