16/4/07

Apadrina una paraula! / Parrainez un mot!

L’altre dia em va arribar informació sobre una iniciativa que realitzen l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i l’Escuela de Escritura de Madrid aprofitant que s’acosta Sant Jordi [Merci, Yannick! ;)]. Es tracta d’apadrinar mots, en català o castellà, pels quals sentim afecte i que considerem que es troben en perill d’extinció (ja sigui el mot com a tal o algun dels seus sentits, per exemple). La proposta és original!

Aneu al web Apadrina una paraula, i des d’allà podeu col·laborar afegint-n’hi una que considereu amenaçada, o votant per algunes de les propostes que ja han realitzat altres persones. Teniu fins al 21 d’abril per a fer-ho, i el dia de Sant Jordi, amb totes les participacions, es crearà un espai amb els resultats que pot ser ben curiós i que es dirà Reserva de paraules, com un “parc natural protegit” per als mots en via d’extinció.

Fins aviat!



L’autre jour j’ai reçu de l’info sur une initiative de L’École d’Écriture de l’Ateneu Barcelonès et de l’École d’Écriture de Madrid pour la prochaine fête de Saint George du 23 avril [Merci, Yannick ! ;)]. Le but est de parrainer des mots, en catalan ou espagnol, pour lesquels on a de l’affection et qu’on considère en voie d’extinction (ce soit tout un mot ou seulement un de ses sens, par exemple). C’est originale, comme proposition!

Allez au web
Apadrina una paraula et, depuis là, vous pouvez collaborer en ajoutant un mot que vous croyez menacé, ou en votant pour des propositions déjà faîtes par d’autres personnes. Vous avez jusqu’au 21 avril pour le faire, et pour la fête de Saint George, avec toutes les participations, un espace avec les résultats sera crée. Je crois que ça sera très curieux de voir et nommé Réserve de mots, comme un “parc naturel protégé” pour les mots en voie d’extinction.

A+ !